فروشگاه کتاب ساعد
پست الکترونیک :

چرا کتاب ثروتمندی یا علم اندوزی ارزش مطالعه دارد؟

ارسال شده توسط مدیر سایت در 1394/05/10 - 17:20:01
study1

جمعیت زیاد دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های مختلف و ناامیدی بسیاری از آنها نسبت به شغل آینده و درآمدزایی از یک سو و نارضایتی شغلی و سردرگمی بسیاری از شاغلان و نیز صاحبان کسب و کارها از سوی دیگر توجه بسیاری از افراد را به مطالعه‌ی کتاب‌های موفقیت و نظریه‌های ارائه شده در این زمینه معطوف نموده است.

آمار فروش این کتاب‌ها و تجدید چاپ آنها بیانگر استقبال زیاد مخاطبان و تلاش آنها جهت برون‌رفت از این بحران است. اما عمده‌ی کتاب‌هایی که در این زمینه منتشر شده است، حاصل ترجمه و برگردان تفکرات نویسندگانی است که در فضا و اتمسفر وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور ما قرار ندارند. از طرفی ارتباط با نویسنده و تعامل با وی کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. حال اگر کتابی که نویسنده‌ی آن با تفکرات عمده‌ی نویسندگان حوزه موفقیت و کارآفرینی آشنا بوده و خود دغدغه‌ی دستیابی به موفقیت و کامیابی داشته و نیز در ایران متولد شده، و در ایران به مدرسه و دانشگاه رفته و در نهایت دست به کارآفرینی زده است، در اختیار باشد می‌تواند برای بسیاری از جویندگان مسیر موفقیت راهگشا باشد.

کتاب ثروتمندی یا علم اندوزی بهانه‌ای است برای پاسخ دادن به بسیاری از سؤالاتی که همواره در ذهن شما در زمینه‌ی علم، ثروت، موفقیت، شغل، کارآفرینی و ... وجود داشته و به دنبال پاسخی برای آن بوده‌اید. اگر شما یک دانشجو، یک کارمند، یک کاسب، یک معلم، یک دانش آموز و یا یک جوینده‌ی حقیقت هستید بی‌شک این کتاب تحولی در شما ایجاد خواهد کرد.

نویسنده‌ی کتاب سعی دارد مخاطبان خود را از شرایطی که در آن محصور شده‌اند آگاه نماید و به آنها این نوید را دهد که آنها می‌توانند به زندگی مورد دلخواه خود دست یابند و از آن لذت ببرند. تحریم، بحران، رکود، تورم، نداشتن سرمایه، متولد شدن در یک خانواده تهیدست، مشکلات خانوادگی، نداشتن شرایط ادامه‌ی تحصیل و ... دلایل معقولی برای لذت نبردن از زندگی نیست.

مخاطبین این کتاب چه کسانی هستند:

  • اگر شما در یک رشته‌ی دانشگاهی درس خوانده‌اید و یا در حال ادامه‌ی تحصیل هستید و به آن رشته علاقه ندارید و یا آینده‌ی درخشانی از آن متصور نیستید.
  • اگر شما در یک حرفه مشغول به کار هستید و از شرایط آن و درآمد حاصل از آن رضایت ندارید.
  • اگر شما درآمد زیاد و دارایی‌های عظیمی دارید اما از زندگی لذت کافی را نمی‌برید.
  • اگر شما در حسرت یک مدرک دانشگاهی هستید و دائم از این و آن سؤال می‌کنید که چگونه می‌شود مدرک گرفت.
  • اگر شما یک کاسب هستید اما احساس می‌کنید در آینده احتمال ورشکستگی وجود دارد.
  • اگر شما فکر می‌کنید که در زندگی به حق خود نرسیده‌اید.

پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را مطالعه فرمایید. در انتهای این کتاب حدود 70 مرجع معتبر معرفی شده است که مطالعه‌ی هر یک از آنها نیز می‌تواند برای شما خواننده‌ی محترم مفید و ارزشمند باشد. بی‌شک این کتاب نقشه‌ی راهی برای مطالعات عمیق‌تر شما در حوزه‌های موفقیت و کارآفرینی خواهد بود.

جهت ارتباط مستقیم با نویسنده کتاب می توانید به آدرس info@saaedbook.com ایمیل ارسال نموده و یا به شماره 09218358738 پیامک ارسال نمایید.



دیدگاه‌های شما:
  1. جواد
    (1397/11/09 ساعت 10:40:20)
    من اتفاقی این کتاب رو دیدم خریدم و مطالعه کردم. به قدری این کتاب مختصر و مفیده که شما از خوندن چند صد بارش هم سیر نمیشین. راه های موفقیت رو به روی شما باز میکنه و به نکات خیلی خوبی اشاره میکنه که شما تاکنون بهش فکر نکردین. از نویسنده کتاب ممنونم
Captcha